Спеціалізований курс підвищення кваліфікації вчителів початкових класів щодо підготовки впровадження у початковій школі викладання курсу «Сходинки до інформатики» (з 24.03 по 28.03.2014р)

Одним з ключових завдань початкової освіти відповідно до нового Державного стандарту загальної середньої освіти визначено формування компетентностей, зокрема інформаційно – комунікативної. Так, у освітню галузь «Технології» введено змістову лінію «Ознайомлення з інформаційно – комунікативними технологіями» і починаючи з 2 класу учні загальноосвітніх навчальних закладів вивчатимуть основи інформатики.

Тому, з метою якісного впровадження навчального курсу «Сходинки до інформатики» в 2 класі  з 1 вересня 2014 року,  відділом освіти було організовано і проведено спецкурс для вчителів початкових класів на базі Тиврівської ЗОШ І – ІІІ ст.   з 24.03 по 28.03.2014 р.

Спецкурс відвідували вчителі початкових класів, які будуть викладати курс «Сходинки до інформатики» в 2 класі в 2014 – 2015 н.р. і які потребували проходження курсів. За інформаціями керівників навчальних закладів, таких вчителів виявилось шістнадцять (16).

Відповідно наказу відділу освіти Тиврівської райдержадміністрації №57 від 07.03.2014 р. викладачами Спецкурсу  призначено: вчителя інформатики Тиврівської ЗОШ І- ІІІ ст.- Клочака В.В., вчителя інформатики Сутисківської ЗОШ І – ІІІ ст.- Калашнікову Н.М., вчителів початкових класів Сутисківської ЗОШ І – ІІІ ст. – Когутяк В.В., Гараздій Г.А..

Зміст спецкурсу викладачами розкривався шляхом сучасних інформаційних технологій і методів викладання (робота у мікрогрупах, дискусіях, співдоповіді, «мозковий штурм» тощо). Викладання теоретичного матеріалу поєднувалось із практичними завданнями для забезпечення активної діяльності слухачів курсів на заняттях та під час індивідуальної роботи. У ході занять одним із основних принципів було заохочення слухачів до роздумів, дискусій, запитань, активного включення у роботу над проблемою.

Наприкінці кожного заняття пропонувався список рекомендованої літератури, необхідної для опрацювання. Також подавався перелік запитань для самоаналізу та запитань до заліку, що сприятимуть перевірці та самоперевірці рівня знань з інформаційних технологій.

Мета та завдання, які ставились перед Спецкурсом були досягнуті.