Виїзний семінар вчителів фізики навчальних закладів Тиврівського району

 

На виконання річного плану відділу освіти, згідно графіка 26.10.2017р.  було проведено виїзний  семінар вчителів фізики за темою: «Розвиток наукового світогляду й відповідного стилю мислення, формування предметної, науково – природничої та ключових компетентностей учнів засобами фізики як навчального предмета». На семінарі були присутні 25 вчителів фізики навчальних закладів району.

         Учасники семінару відвідали Музей Науки в м.Вінниці. Під час екскурсії було презентовано 150 інтерактивних експонатів, з якими можна виконувати досліди власноруч та вивчати цікаві закони природи. Метою екскурсії було розвиток наукового світогляду й відповідного стилю мислення, формування предметної, науково – природничої та ключових компетентностей учнів засобами фізики як навчального предмета.

         Учасники семінару також відвідали виставковий центр в с. Рівець. До уваги вчителів було представлено перегляд діючих верстатів, пристроїв, експонатів, світлин. Педагог, винахідник, конструктор – Павлюк Володимир Кузьмич провів змістовну екскурсію, поділився досвідом з виробництва різнокольорових пресованих цукерок, принципом дії сонячної батареї, вітрогенератора роторного, реактивного руху (запуск літака).

 Методист районного методичного кабінету Табачук О.С. виступила з проблеми:   «Позакласна робота з фізики як засіб розвитку пізнавального інтересу до вивчення предмета», «Підготовка учнів до участі в І  та ІІ етапах Всеукраїнської олімпіади з фізики», «Інформація про процедуру, зміст та результати ЗНО 2017р., а також перспективи проведення тестування у 2018р. Підготовка учнів до ЗНО 2018р., використання тестових завдань у навчальному процесі протягом року».

У обговоренні результативності проведення семінару вчителів фізики  учасники семінару відзначили високий науково-теоретичний і методичний рівень проведення, тому що на семінарі учителями було поглиблено знання про методи підвищення пізнавального інтересу та творчої активності учнів на уроках фізики.