Районний семінар – практикум вчителів математики на базі ЗОШ І – ІІІ ст. смт Тиврів

Відповідно до річного плану роботи відділу освіти та районного методичного кабінету на базі ЗОШ І – ІІІ ст. смт Тирів, 7 квітня  2016 року був проведений районний семінар-практикум вчителів математики на тему: «Формування творчої особистості школяра у пошуково – дослідницькій діяльності».

У роботі семінару взяли участь методист районного методичного кабінету Табачук О.С., вчителі математики загальноосвітніх закладів району.

Роботу семінару розпочала методист районного методичного кабінету Табачук О.С., яка ознайомила з планом проведення семінару та налаштувала  учасників семінару на тісну співпрацю.

Учасникам семінару були запропоновані відкриті уроки:

                            6 – Б клас, «Метод математичного моделювання при розв’язуванні задач на складання рівнянь» (Шастун В.В. вчитель математики, спеціаліст вищої категорії, вчитель - методист);

                            7 – А клас, «Розв’язування лінійних рівнянь, рівнянь з модулями » (Царук В.І. вчитель математики, спеціаліст вищої категорії);

                            9 клас, «Арифметична прогресія в житті та побуті», Гончарук О.Ф., вчитель математики.

 Уроки були проведені із використанням комп’ютерних технологій та з підібраними відповідними інтерактивними технологіями. Протягом уроків ставились перед учнями проблемні завдання, школярі працювали в групах. Учасники семінару відзначили високу професійну майстерність вчителів математики загальноосвітнього закладу, взаєморозуміння та творчу, послідовну співпрацю учителя та учнів, добродушність та любов до своїх вихованців.

Заступник директора з навчально – виховної роботи Власюк Інна Михайлівна  представила візитку школи та презентувала  роботу вчителів математики свого закладу. Також,  ознайомила із методичними посібниками, які розробили та випустили вчителі закладу; презентувала роботу кабінету математики.

Роботу семінару продовжила вчителька математики Гончарук О.Ф. презентацією участі учнів школи у математичних конкурсах. Під час якої розкрила весь спектр математичних конкурсів,  в яких беруть участь учні школи.

Увазі учасників семінару було представлено захист науково – дослідницької роботи МАН «Алгебра логарифмів» учениці 11 класу Королюк О. та захист проекту «Моя любов – Україна і математика» (дослідження  життєвого та творчого шляху М.П Кравчука – українського математика, який здобув всесвітнє визнання) учнів 10 – 11 класів.

Учасники семінару прийняли участь в майстер – класі з розв’язування дослідницьких задач.

 Науково – теоретичну частину семінару презентувала методист районного методичного кабінету по питанню: «Організація роботи із здібними і обдарованими учнями», «Опрацювання нормативних документів в збірнику наказів МОН про порядок закінчення навчального року і проведення державної підсумкової атестації в 9 та 11 класах», «Організації проведення державної підсумкової атестації в 9 та 11 класах.

         Тематична структура семінару побудована на досягненні максимального ефекту від взаємодоповнюючих  компетенцій доповідачів. Учасники семінару отримали системне, різностороннє і повноцінне розуміння проблем удосконалення форм і методів використання інтерактивних методів навчання, проблеми формування творчої особистості школяра у пошуково – дослідницькій діяльності.

         У обговоренні результативності  проведення семінару вчителів математики учасники семінару відзначили високий науково – теоретичний і методичний рівень проведення, тому що на семінарі учителями було поглиблено знання про різноманітність і ефективність використання інтерактивних та інноваційних методів під час проведення позакласної роботи з математики та на уроках шкільного предмету.

         Під час роботи семінару було вироблено рекомендації щодо вдосконалення викладання предмету.