Районний семінар – практикум вчителів математики на базі альтернативної СЗШ І – ІІІ ст. №1 ім. А.С.Макаренка розвитку здібностей дитини м.Гнівань

Відповідно до річного плану роботи відділу освіти та районного методичного кабінету на базі альтернативної СЗШ І – ІІІ ст. №1 ім. А.С.Макаренка розвитку здібностей дитини м. Гнівань, 10 листопада  2015 року був проведений районний семінар-практикум вчителів математики на тему: «Диференціація в процесі організації самостійної роботи на уроці математики».

У роботі семінару взяли участь методист районного методичного кабінету Табачук О.С., вчителі математики загальноосвітніх закладів району.

Заступник директора з навчально – виховної роботи Телінська Катерина Василівна  представила візитку школи та ознайомила з роботою вчителів математики свого закладу.

Учасникам семінару були запропоновані відкриті уроки:

  5 – Б клас, «Трикутник і його елементи» (Павловська Л.Г. вчитель математики, спеціаліст вищої категорії);

  8 – А клас, «Степінь із цілим показником» (Дрозд О.Г. вчитель математики, спеціаліст вищої категорії, вчитель – методист)

 Уроки були проведені із використанням комп’ютерних технологій та з підібраними відповідними інтерактивними технологіями. Протягом уроків ставились перед учнями проблемні завдання, школярі працювали в групах. В кінці уроку учні отримали за кожен етап уроку відповідні бали.

Учасники семінару відзначили доброзичливу психологічну атмосферу в класі, взаєморозуміння та творчу, послідовну співпрацю учителя та учнів, добродушність та любов до своїх вихованців.

Практична частина семінару продовжена тренінг-заняттям на тему:  «Хороший урок – запорука успіху». Дане заняття проводив вчитель математики Дрозд О.Г., який звернув увагу на основні форми та прийоми в роботі на уроках математики для вдосконалення професійної діяльності. Провів практичні заняття з використанням різних інтерактивних методів, ознайомив учасників семінару з деякими аспектами ефективної діяльності вчителя.

Тематична структура семінару побудована на досягненні максимального ефекту від взаємодоповнюючих  компетенцій доповідачів. Учасники семінару отримали системне, різностороннє і повноцінне розуміння проблем удосконалення форм і методів використання інтерактивних методів навчання, проблеми розвитку творчих здібностей школярів при викладанні математики.

У обговоренні результативності  проведення семінару вчителів математики учасники семінару відзначили високий науково – теоретичний і методичний рівень проведення, тому що на семінарі учителями було поглиблено знання про різноманітність і ефективність використання інтерактивних та інноваційних методів під час проведення позакласної роботи з математики та на уроках шкільного предмету.

Під час роботи семінару було вироблено рекомендації щодо вдосконалення викладання предмету.