Районний семінар – практикум вчителів фізики на базі ЗОШ І – ІІІ ст. смт Тиврів

На виконання річного плану відділу освіти, згідно графіка, 5 березня 2015 року на базі ЗОШ І – ІІІ ст. смт Тиврів було проведено районний семінар вчителів фізики за темою: «Використання інтерактивних методів навчання на уроках фізики».

  У роботі семінару взяли участь методист районного методичного кабінету – Табачук О.С. та вчителі фізики навчальних закладів району.

  Семінар розпочав директор ЗОШ І – ІІІ ст. смт Тиврів – Мельник П.В., який презентував навчальний заклад, проаналізував розвиток школи за останні роки, ознайомив з роботою вчителів фізики: Котовської Г.І. та Клочака В.В.

  Тематична структура семінару побудована на досягненні максимального ефекту від взаємодоповнюючих компетенцій доповідачів. Учасники отримали системне, різностороннє і повноцінне розуміння проблеми удосконалення форм і методів використання інтерактивних методів навчання, проблеми розвитку творчих здібностей школярів при викладанні фізики.

  Науково – практичний модуль семінару проводився у формі конкурсу педагогічної майстерності: «Сучасний вчитель: молодість + досвід = результат». Гра була побудована на принципі зв’язку теорії і практики. Конкурс проводили методист РМК Табачук О.С. та керівник районним методичним об’єднанням вчителів фізики Подудало Т.П.  Під час  конкурсу з учасниками  проводились  різноманітні  інтерактивні вправи. По завершенню гри компетентне журі підвели підсумки.

  Продовжився семінар тренінговим заняттям на тему: «Вдосконалення педагогічної майстерності вчителя», яке провела практичний психолог ЗОШ І – ІІІ ст. смт Тиврів  Жук С.П.  По завершенню заняття учасники семінару отримали  пам’ятки: «Правила, яких має дотримуватися вчитель щодо невстигаючих учнів».

  Науково – практичний модуль семінару продовжила методист районного методичного кабінету Табачук О.С. питанням: «Практичне підвищення фахової ерудованості й рівня текстологічних знань вчителя». Оксана Сергіївна провела тестування по питаннях ЗНО з фізики (анонімно). Звернула увагу на обов’язкове знання теоретичного матеріалу з предмета і підвищення фахової освіти вчителя.

  У обговоренні результативності проведення семінару вчителів фізики учасники семінару відзначили високий науково – теоретичний і методичний рівень проведення, тому що на семінарі учителями було поглиблено знання про різноманітність і ефективність використання інтерактивних методів під час проведення позакласної роботи з фізики та на уроках шкільного предмету.

  Під час роботи семінару було вироблено рекомендації щодо вдосконалення викладання предмету, які були представлені в електронному вигляді на дисках.