Районний семінар – практикум вчителів математики 31/10/2017
Відповідно до річного плану роботи відділу освіти та районного методичного кабінету на базі НВК «ЗШ І – ІІІ ступенів – гімназія №2» м. Гнівань 31 жовтня 2017 року був проведений районний семінар-практикум вчителів математики на тему: «Впровадження між предметних зв’язків на уроках математики, як засіб підготовки учня до самореалізації в суспільстві».
У роботі семінару взяли участь методист районного методичного кабінету Табачук О.С., вчителі математики загальноосвітніх закладів району.
В фойє навчального закладу учасників семінару зустрів учнівський колектив, який виконав гімн гімназії. Директор закладу Бондарчук І.К. презентувала роботу гімназії. Заступник директора Кравченко І.Є. представила роботу вчителів, що викладають математику.
Науково - тематична структура семінару побудована на досягненні максимального ефекту від взаємодоповнюючих компетенцій доповідачів. Учасники отримали системне, різностороннє і повноцінне розуміння проблеми удосконалення форм і методів використання міжпредметних зв’язків на уроках математики, проблеми розвитку творчих здібностей школярів при викладанні математики. Вчителі математики НВК «ЗШ І – ІІІ ступенів – гімназія №2» м. Гнівань висвітлили питання:
- Формування міжпредметних компетентностей учнів на уроках математики.
Ліщишина Л.Й. – вчитель математики НВК «ЗШ І – ІІІ ступенів – гімназія №2» м. Гнівань
- Етапи підготовки та проведення інтегрованих уроків.
Сподаренко Т.Ф. – вчитель математики НВК «ЗШ І – ІІІ ступенів – гімназія №2» м. Гнівань
- Неузгодженість програм природничо – математичного циклу
- Сучасні освітні інструменти для вчителів
Марценюк С.Ю. – вчитель математики НВК «ЗШ І – ІІІ ступенів – гімназія №2» м. Гнівань
Під час науково – практичного модулю до уваги учасників семінару представлено виховний захід «Підкорення Олімпу», як реалізація міжпредметних зв’язків у позакласній роботі.
У обговоренні результативності проведення семінару вчителів математики учасники семінару відзначили високий науково – теоретичний і методичний рівень проведення, тому що на семінарі учителями було підвищено фахову майстерності шляхом впровадження математичних знань в практичному житті учнів. Впровадження міжпредметних зв’язків на уроках математики.