Районний семінар – практикум вчителів інформатики на базі загальноосвітньої школи І – ІІІ ст. №3 м. Гнівань

Відповідно до річного плану роботи відділу освіти та районного методичного кабінету на базі загальноосвітньої школи І-ІІІ ст. № 3 м. Гнівань 17 листопада 2015 року був проведений районний семінар-практикум вчителів інформатики на тему: «Використання інтерактивних технологій і дидактичних методів навчання на уроках інформатики».

У роботі семінару взяли участь вчителі інформатики загальноосвітніх закладів району.

Семінар розпочала директор загальноосвітньої школи І-ІІІ ст. № 3 м. Гнівань Вдовиченко О.С., яка разом з учнями 9-10 класів провела заочну екскурсію по школі.

Теоретично-практичний блок семінару розпочала заступник директора з навчально-виховної роботи Олімова М.О., яка презентувала роботу шкільного методичного об’єднання вчителів предметів природничо-математичного профілю. Учасникам семінару було запропоновано засідання методичного об’єднання «Доцільність вивчення інформатики в школі», яке проводилось у вигляді рольової гри «Суд над предметом «Інформатики». Під час засідання були представлені відеоуроки інформатики з використанням інтерактивних технологій; було презентовано шляхи використання інтерактивних технологій і дидактичних методів навчання уроках інформатики; продемонстровано міжпредметні зв’язки інформатики з іншими навчальними дисциплінами (виступали вчителі інших дисциплін і демонстрували роботу учнів при вивченні предметів з використанням інформаційних технологій).

Теоретичний блок семінару презентувала методист методичного кабінету Табачук О.С. по питанню: «Діагностика (самодіагностика) професійної компетентності вчителя інформатики». Наступне питання теоретичної частини висвітлила Блага Л.Б. – вчитель Краснянської СЗШ І-ІІІ ст. – «Використання комп’ютерних технологій навчання при викладанні бакових дисциплін».

Аналітичний модуль продовжив роботу семінару «круглим столом» по обміну досвідом вчителів інформатики району. У обговоренні результативності проведення семінару вчителів інформатики учасники відзначили достатній науково-теоретичний і методичній рівень проведення, тому що на семінарі було поглиблено знання про різноманітність і ефективність використання інтерактивних технологій і дидактичних методів навчання на уроках інформатики; переконано учасників семінару в ефективності використання інтерактивних технологій навчання під час вивчення інформатики.

Під час роботи семінару було вироблено рекомендації щодо вдосконалення викладання предмету.