Районний семінар – практикум вчителів математики на базі ЗОШ І – ІІ ст. с. Рогізна

Дерева в золоті у лісі,

Казковий килим на землі,

А в нашій школі у Рогізні

І діти творчі й вчителі.

 

Бо участь в конкурсах приймають

Є в спорті успіхи, мабуть,

І математику вивчають.

А ще природу бережуть.

 

Тут діти школою зігріті,

Вона окрилює мету,

І діти понесуть по світі

Її тепло і доброту. 

Відповідно до річного плану роботи відділу освіти та районного методичного кабінету на базі ЗОШ І – ІІ ст. с. Рогізна, 26 жовтня  2016 року був проведений районний семінар-практикум вчителів математики на тему: «Формування математичної компетентності, як здатності учня успішно діяти в навчальних та життєвих ситуаціях».

У роботі семінару взяли участь методист районного методичного кабінету Табачук О.С., вчителі математики загальноосвітніх закладів району.

Учасників семінару  зустріли учні навчального закладу  та педагогічний колектив,  які святково представили свій навчальний заклад, презентували предмет математики у віршах, презентували номери художньої самодіяльності.    

Директор  Василевська А.П. представила візитку школи та ознайомила з роботою вчителя математики свого закладу.

Учасникам семінару були запропоновано відкритий урок у 8 класі з теми: «Практичне застосування подібності трикутників»  Урок був проведений із використанням комп’ютерних технологій. Протягом уроку  учні розв’язували задачі, складені на матеріалах краєзнавчого характеру. Учасники семінару відзначили доброзичливу психологічну атмосферу в класі, взаєморозуміння та творчу, послідовну співпрацю учителя та учнів, добродушність та любов до своїх вихованців.

Практичну частину семінару продовжила пізнавально – інтелектуальна програма «Пригоди на балу в Цариці Математики». Під час позакласного заходу було презентовано практичну спрямованість шкільного курсу математики.

         Учасники семінару отримали системне, різностороннє і повноцінне розуміння проблем удосконалення фахової майстерності вчителя шляхом впровадження математичних знань в практичному житті учнів.

Під час роботи семінару було вироблено рекомендації щодо вдосконалення викладання предмету.