Районний семінар – практикум вчителів фізики загальноосвітніх навчальних закладів
Відповідно до річного плану роботи відділу освіти та районного методичного кабінету на базі ЗОШ І – ІІІ ст. с. Строїнці 24 лютого 2016 року був проведений районний семінар – практикум вчителів фізики загальноосвітніх закладів на тему: «Застосування ігрових технологій на уроках фізики». Мета семінару: «Вдосконалення методичних прийомів та навиків, застосування різних інтерактивних форм та методів на уроках фізики. Презентувати методи впровадження ігрових технологій на уроках фізики.»
В рамках даного семінару проведені такі заходи:
Науково-теоретичний модуль
Виступили:
1. Романюк Р.В. – вчитель фізики загальноосвітньої школи І- ІІІ ст. с. Строїнці з доповіддю «Застосування дидактичних ігор на уроках фізики»
2. Табачук О.С. – методист РМК з доповіддю «0рганізація роботи з обдарованою молоддю. Аналіз результатів ІІ та ІІІ етапів Всеукраїнської олімпіади з фізики»
3. Самуляк С.А. – вчитель фізики загальноосвітньої школи І-ІІ ст. с. Уяринці з доповіддю «Розвиток пізнавальної діяльності учнів на уроках природничо-математичного циклу»
4. Табачук О.С. – методист РМК з доповіддю «Обговорення наказу МОН від 08.02.2016 р. №94 «Про затвердження орієнтовних вимог до проведення ДПА учнів (вихованців) у системі загальної середньої освіти у 2015-2016 н. р.»»
Науково-практичний модуль
Романюк Р.В. – вчитель фізики загальноосвітньої школи І-ІІІ ст. с. Строїнці вчителям районного методичного об’єднання показав фрагменти уроків із застосуванням ігор на різних етапах уроку.
7 клас
Тема уроку «Тертя. Сили тертя. Коефіцієнт тертя ковзання. Тертя в природі й техніці»
І. Організаційний момент(асоціативний кущ, дешифратор)
ІІ. Актуалізація опорних знань(фізичне доміно)
8 клас
Тема уроку «Прості механізми. «Золоте правило» механіки»
ІІІ. Мотивація навчальної діяльності(загадки, історична довідка)
ІV. Вивчення нового матеріалу(кросворд, використано інформаційні технології: учні переглянули презентацію)
9 клас
Тема уроку «Узагальнення та систематизація знань з теми «Електричний струм»»
V. Закріплення вивченого матеріалу(анаграми, розв’язування задач зі складанням пазлів)
VІ. Повідомлення домашнього завдання(скласти схему електричного кола за зібраним пазлом, та за даними показниками розв’язати задачу)
Аналітичний модуль
Підведення підсумків семінару
Вироблення рекомендацій за підсумками роботи семінару