Районний семінар-практикум заступників директорів з навчально-виховної роботи
Гостей зустрічали віршованими вітаннями учні 2 класу та директор школи Гавриш М.М.
Тема семінару: «Робота над науково-методичним питанням школи через реалізацію колективних довготривалих проектів». Заступник директора з НВР Чорна І.П. ознайомила з досвідом роботи педагогічного колективу школи над даною темою та запропонувала практично ознайомитися з одним із проектів «Розвиток множинного інтелекту учнів».
Інтелект-естафета включала ряд заходів позакласної роботи:
· захист учнівських дослідницьких робіт учнями 10 класу (розвиток логіко-математичного і природничого інтелекту, вчитель біології Чорна І.П.);
· спортивну презентацію (розвиток кінестатичного і музичного інтелекту, вчитель фізичної культури Мельник О.В.);
· лялькову виставу учнів 3 класу (вербально-лінгвістичний, міжособистісний інтелект, вчитель 3 класу Петровська Ю.Б.);
· літературний брейн-ринг у 9 класі (вербально-лінгвістичний інтелект, вчитель світової літератури Поспєлова Н.О.).
Робота учнівського врядування по розвитку різних типів інтелекту учнів під керівництвом педагога-організатора Кравець І.А. та міністра освіти школи, учениці 8 класу Ляховченко Олени представлена «Святом зустрічі весни в народних традиціях», до якого були залучені вожаті 7 і 8 класів та учні 2, 3 і 4 класів.
Виступ учениць 9 класу Борух Ольги та Медун Юлії з літературно-музичною композицією до Шевченківських днів та концертна програма до дня визволення Селища (розвиток вербально-лінгвістичного, кінестатичного і музичного інтелекту, вчитель української мови Щеглова Л.В., вчитель музичного мистецтва Сідлак Т.М.) – результат гурткової роботи.
Виставка «Хто вміє творити, той вміє життя любити» продемонструвала розвиток візуально-просторового інтелекту учнів та працівників школи.
Теорія множинного інтелекту Говарда Гарднера з’явилася в кінці ХХ століття і з разу ж здобула багато прихильників, адже вона може бути своєрідною програмою для заступників з планування позакласної, гурткової роботи та роботи учнівського врядування, так як ступінь прояву й розвитку того чи іншого типу інтелекту залежить від життєвого досвіду учня. Чим частіше дитина використовує той чи інший тип інтелекту, тим краще він розвивається. Тому в інтелект-естафеті були задіяні понад 80 учнів 2, 3, 4, 7, 8, 9, 10 класів.
Семінар проведений заступником директора ЗОШ І-ІІІ ст. с. Селища з навчально-виховної роботи Чорною І.П. під керівництвом завідувача РМК Касянчук Л.Л.