Районний семінар-практикум вчителів початкових класів 17.02.2017 р.
17 лютого в середній загальноосвітній школі І-ІІІ ступенів №1 ім. А.С. Макаренка розвитку здібностей дитини м. Гнівані відбувся районний семінар-практикум вчителів початкових класів на тему : «Осоливості формування предметних, міжпредметних, ключових компетенцій у навчально-виховному процесі початкової школи», яку колектив вчителів початкових класів школи на чолі з директором Бондарчук Г.М. розкрили на високому професійно-методичному рівні.
Згідно плану семінару, захід розпочався педагогічними читаннями «Педагогічні погляди Софії Русової в контексті сучасної освіти» присвяченими дню народження педагога (18.02). В цікавій формі розглянуто нелегкий життєвий та педагогічний шлях Софії Русової, що тісно преплітається з проблемами освіти сьогодення.
Основну тему семінару було розкрито під час Методичного марафону. Вчителі коротко проаналізували і дали характеристику ключовим та предметним компетентостям. В практичній частині під час проведення експрес-уроків вчителі початкових класів показали, як вони формують в своїх вихованців предметні, міжпредметні та ключові компетенції. Так Мельник Т.О. з учнями 4-го класу на уроці української мови ,використавши метод входження в картину і стратегію критичного мислення РАФТ, показали формування мовленнєвої , соціокультурної компетенцій. Зацерковна Ж.В. (4 кл.) на уроці літературного читання за методикою М.Зайцева продемонструвала формування читацьких компетенцій. Обчислювальні компетенції в маленьких першокласників формувала Остапчук Т.І. засобами ігрової діяльності. А учні Крамар І.С. (4 кл.) продемонстрували високий рівень знань з теми « Материки та океани» . Захоплюючу рекламу теми проекту «Шоколад» показали учні 2-го класу під керіництвом своєї вчительки Зіняк Т.В. Учасники семінару мали змогу на собі відчути організацію роботи, бо стали безпосередніми учасниками - «другокласниками» заходу. А разом з учнями 3-го класу на чолі з Бондарчук Н.А. всі поринули в «Режим тиші» - прийом виховної діяльності , який дає змогу зануритсь в свою душу, почути себе, свої почуття, думки.
А по закінченню уроків, директор школи Бондарчук Г.М. провела невеличкий «зріз знань» учнів на зразок : скласти казку про розділові знаки, казку про дію додавання, описати букет для мами, який урок був найцікавішим вчора і т.д. Учасники семінару мали змогу спостерігати цілісну картину формування і результат сформованостіі в учнів основних компетенцій навчальної діяльності.
При обговоренні учасники семінару ділились своїми враженнями, вказали на високу професійну майстернійсть вчителів школи при підготовці та проведенню семінару.