Психологічна майстерня для батьків. Тренінгове заняття для працівників психологічної служби 15.03.2017 р.

15 березня на методичному об'єднанні працівників психологічної служби Тиврівського району обговорювали актуальні напрямки здійснення  належного психологічного та соціально-педагогічного супроводу навчально-виховного процесу, просвітницько – профілактичної роботи з питань попередження ризикованої та суїцидальної поведінки учнівської молоді.

На засідання, проведеного в рамках психологічних візій децентралізованої освіти, була запрошена методист Навчально-методичного центру психологічної служби системи освіти Вінницької області Вікторія Козачишина, також на семінарі були присутні  працівники психологічної служби району (17 осіб), методист Світлана Мосієнко, завідувач ПМПК Лідія Какулія.

Директор школи Віктор Біліченко розповів історію навчального закладу Тростянецької загальноосвітньої школи І-ІІІ ст., та про діяльність практичного психолога Яни Олександрівни.

Теоретичну частину розпочала методист з психологічної служби району Світлана Мосієнко, яка презентувала роботу працівників психологічної служби  щодо шляхів профілактики  попередження ризикованої та суїцидальної поведінки учнівської молоді.

Практичний психолог навчального закладу Яна Буйволова провела тренінгове заняття, тематика якого була подана у нестандартній формі, серед учасників були «таємні агенти», які присутнім давали різні завдання і правильні відповіді що були ключами для актуалізації та визначення теми: «Вплив методів ефективного спілкування у повсякденному житті на світосприйняття людини». В ході заняття були використані різні методи, спрямовані на взаємодію та активізацію використання ефективного спілкування: робота в групах, мозковий штурм, інформаційне повідомлення, презентація, дискусія.

Під час інтерактивного заняття «Психологічна майстерня для батьків», яке проводила методист НМЦПССО Вікторія Козачишина, присутні мали можливість розглянути 7 компонентів системи роботи з профілактики суїциду, десять кроків із запобігання самогубства у шкільному середовищі, використання в просвітницькій роботі пам'ятки для батьків «Діти, інтернет, мобільний зв'язок». Працівники психологічної служби практично випрацювали алгоритм роботи  з учасниками навчально-виховного  процесу по попередженню та запобіганню ризикованої поведінки серед дітей, розглянули випадки застосування проективного тестування, створення позитивного психологічного клімату в навчальному закладі і сім’ї, визначили власні кордони відповідальності практичного психолога навчального закладу.

         Підводячи підсумки за круглим столом кожен учасник визначив для себе пріоритетні   методи які буде застосовувати у фаховій діяльності.