Бінарний семінар

5 травня на базі ЗОШ І-ІІІ ст. с.Селище відбувся районний бінарний семінар психологів та вчителів основ здоров’я на тему: «Інтеграція в освітньому процесі – шлях до цілісного сприйняття учнями  навколишнього світу». Метою семінару було розкриття сутності інтеграції як інноваційної форми роботи у навчанні та вихованні підростаючого молодого покоління.

Гостей, що завітали до закладу, зустріли веселим таночком сестри Єфімови. В.о.директора школи Сагадіна О.Ю. розповіла гостях про заклад та перспективи його розвитку. Психолог школи  Вальчишена С.Б. та вчитель основ здоров’я    Чернишова Т.М. в теоретичній частині презентували тему інтеграцію, її рівні, різновиди бінарних уроків, їх переваги, ознайомили з видами інтелектуальних  квестів, із різними прийомами для створення позитивного настрою на уроці.

В практичному блоці семінару були представлені різні етапи бінарних уроків з основ здоров’я та психології в 5,6,9 класах. Цікавою була розповідь про догляд за зубами лікаря-стоматолога  Скрипки А.Б., яка є волонтером ГО «Майбутнє без болю».

Професія вчителя дуже почесна та цікава. Але часто саме вчителі  потрапляють у стресові ситуації, коли відбувається емоційне вигорання. Тому практичний психолог Вальчишена С.Б. провела із гостями заняття з елементами тренінгу «Емоційне вигорання вчителя» . Під час заняття  вчителі району виконували різні цікаві вправи: «Етюд», «Асоціація на слово «робота»,  «Рівень щастя», визначали плюси та мінуси професії вчителя. Працюючи в групах, педагоги за допомогою жестів і поз  створили дві «скульптури»:  «любов» і «образа».

Із усіма  учасниками семінару був проведений квест «Перезавантаження освіти». Мета даного квесту була визначена за допомогою Національної доктрини розвитку освіти України у XXI столітті, в якій сказано , що «систему освіти мають забезпечувати кадри, здатні навчатися впродовж життя, здатні до творчої праці,  до професійного розвитку».

Педагоги були поділені на групи і виконували різні завдання: визначали по малюнках ключову особу в освіті, складали анаграми до слова «майстер» з іменниками, дієсловами, прикметниками, складали  та коментували активну, пасивну та інтерактивну моделі навчання, за описом визначали педагогічну технологію, створювали педагогічний словник, по асоціаціях з малюнками визначали відповідну технологію.

Завідувач ПМПК районного методичного кабінету Какулія Л.Л. виступила по питанню «Роль кабінету корекційно-відновлювальної роботи в інтеграції дітей з особливими освітніми потребами до життя в суспільстві». Практичний психолог Вальчишена С.Б. презентувала шкільний кабінет корекційно-відновлювальної роботи.

 

Заключним етапом практичного блоку семінару була презентація роботи рятувальних служб, до якої залучились учні закладу освіти та відпрацьовували практичні навики.