«Педагогічний міст» між вчителями Тиврівського та Жмеринського районів
«Педагогічний міст» між вчителями початкових класів Тиврівського та Жмеринського районів
В рамках обласної програми «Особистісно – орієнтований підхід у навчанні і вихованні молодших школярів. Творчі пошуки та зерна досвіду» 14 березня 2012 року на базі загальноосвітніх шкіл м.Жмеринки відбувся педагогічний міст, учасниками якого стали вчителі початкових класів м.Жмеринки, Тиврівського та Жмеринського районів.
Учителі початкових класів побували на відкритому уроці «Я і Україна» в 1 класі загальноосвітньої школи № 3 м.Жмеринки. Учителька Шмаль В.А. на уроці застосувала технології особистісно – орієнтованого навчання і виховання учнів, презентувала свій досвід роботи, розкрила інтелектуальні можливості своїх учнів, їх вміння використовувати мовний етикет, норми культурної поведінки в громадських місцях.
Виставка декоративно – прикладного мистецтва показала творчий, особистісний розвиток молодших школярів школи.
В НВК «ЗОШ І-ІІІ ст.-ліцею» учитель початкових класів Вахновська Л.Л. провела «майстер-клас» з образотворчого мистецтва з використанням мультимедійного підручника. Учасники методичного заходу успішно виконали творчу практичну роботу «Природа космосу», практично вправлялись із запропонованими технологіями малювання, познайомились з навчально – матеріальною базою навчальних кабінетів початкової школи.
За «круглим столом» педагоги ділились досвідом своєї роботи.
Методисти м.Жмеринки та Тиврівського району Заграй С.М. та Шаталюк Т.В. презентували початкову освіту в цифрах і фактах та її переспективи розвитку.
Учителі м.Жмеринки Волос Н.І., Захарчук Н.Г. та Тиврівського району Кухар Г.В. (Сутисківська ЗОШ І-ІІІ ст.), Кузьмич І.М. (Тиврівська ЗОШ І-ІІІ ст.), Завальнюк Н.М. (Яришівська ЗОШ І-ІІ ст.) успішно презентували досвід роботи з допомогою мультимедійної дошки, презентували добірні зерна творчої педагогічної майстерності.
Кожен із представників делегації Тиврівського району презентував педагогічні напрацювання на електронних носіях.
Зустріч була щира, тепла, пройшла на високому організаційному, науковому і методичному рівні.
Учасники педагогічного моста переконані в тому, що подібні зустрічі корисні і необхідні для удосконалення фахового рівня, педагогічної майстерності та педагогічного росту.