Навчаємо безпечно жити молодь
З введенням на Вінниччині режиму підвищеної готовності, питання організації заходів цивільного захисту, охорони праці населення є пріоритетним у роботі відділу освіти, методичного кабінету, загальноосвітніх шкіл та дошкільних навчальних закладів району. Щоб запобігти надзвичайним ситуаціям, створити безпечні умови праці та донести до учасників навчально-виховного процесу загальні правила поведінки в умовах загрози їх виникнення, навчальні заклади району організовують ряд заходів.
В освітніх закладах району функціонують 3 кабінети «Захисту Вітчизни», 15 кабінетів «Основ здоров’я» та 20 куточків безпеки життєдіяльності. Налагоджена робота опорного навчального закладу з цивільного захисту Сутисківської загальноосвітньої школи І-ІІІ ст. з навчально-методичним центром цивільного захисту Вінницької області, на базі якої у грудні 2014 року проведено навчання з керівниками загальноосвітніх шкіл району, що дало можливість забезпечити 32 навчальних заклади методичними матеріалами з питань навчання та проведення кваліфікованої роз’яснювальної роботи з цивільного захисту та охорони праці.
Щорічно з метою формування активної свідомої позиції молоді щодо значення і місця здорових та безпечних умов праці у різних аспектах духовного, соціально-економічного, політичного та культурного життя суспільства; виховання високої культури безпеки праці на виробництвах України у молоді, як майбутніх роботодавців та працівників; виявлення, відбір та підтримка талановитої молоді та з нагоди Дня охорони праці в Україні проводиться районний етап Всеукраїнського конкурсу дитячої творчості «Охорона праці очима дітей».
Конкурс сприяє підвищенню інтересу у дітей та молоді шкільного віку до поглибленого вивчення проблем у сфері охорони праці та проводиться за напрямом художньої творчості - малюнок. Учасниками конкурсу є учні загальноосвітніх шкіл трьох вікових категорій ( автори робіт віком від 6 до 10 років, від 11 до 14 років, від 15-18 років).
В минулому навчальному році проходив цей конкурс під гаслом «Безпека життя понад усе». Шість учнів загальноосвітніх шкіл стали переможцями районного етапу, яких було нагороджено грамотами відділу освіти та цінними подарунками, які надало за сприянням меценатів управління праці соціального захисту населення Тиврівської районної державної адміністрації.
Двоє учнів здобули перемогу на обласному етапі: Товкань В.- учень ЗОШ І-ІІІ ст. смт. Сутиски посів перше місце, Раткевич М.- учениця ЗОШ І-ІІ ст. с. Гришівці виборола третє місце. Члени обласного журі Всеукраїнського конкурсу у Вінницькій області: Боковець В.А., начальник територіального управління Держгірпромнагляду у Вінницькій області, Затайдух С.Г., заступник начальника відділу профілактики управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування від надзвичайних випадків на виробництві, Лендя Ю.П., головний державний інспектор охорони праці - відвідали переможців у загальноосвітніх школах, провели зустрічі з учнями та педагогами та нагородили цінними подарунками.
У цьому році на розгляд районного журі відділу освіти та методичного кабінету було представлено малюнки від 13 загальноосвітніх шкіл. З метою відбору кращих робіт та визначення переможців конкурсу проходило засідання журі відділу освіти та методичного кабінету в березні 2015 року, яке оцінило високо роботи учнів, які створені самостійно з власними агітаційними закликами про безпечну охорону працю батьків.
Було визначено переможців 2015 року в категорії автори від 6 до 10 років: Захлебну Ю.- ученицю 1класу ЗОШ І-ІІ ст. с.Яришівка, Кучера Д. - учня ЗОШ І-ІІІ ст. смт. Сутиски; в категорії автори від 11 до 14 років: Ковтанюка Д., Мосіна В. – учнів 5 класу ЗОШ І-ІІ ст. с. Дзвониха, Василевську О. – ученицю 6 класу ЗОШ І-ІІ ст. с. Яришівка; в категорії автори від 15 до 18: Чорну К. - ученицю 10 класу НВК «ЗОШ І-ІІІ ст.-гімназія №2» м. Гнівань.
Роботи переможців районного етапу направили на обласний етап в Держгірпромнагляд у Вінницькій області. Нехай вам щастить наше майбутнє української держави!
Грицишина Н.С., методист районного методичного кабінету відділу освіти Тиврівської РДА