Ворошилівський дошкільний навчальний заклад
Ворошилівський дошкільний навчальний заклад "Веснянка" розташований у мальовничому селі Ворошилівка, по вулиці Маліновськог,5, Тиврівського району, Вінницької області. Функціонує садочок з березня 2003р. Проектна потужність - 21 місце. На сьогодні функціонує одна мішана група дітей віком від 3-х до 7-ми років. Дитячий садок гостинно відкрив двері для 20 діточок.
Завідувач - Банзелюк Ірина Сергіївна, спеціаліст "І категорії", освіта вища, стаж роботи у сфері освіти 27 років. На посаді завідувача 9 років.
Вихователь- Ткачук Тетяна Миколаївна - спеціаліст, освіта середня-спеціальна, стаж роботи - 21 рік.
Помічник вихователя- Бурлак Людмила Василівна.
Кухар- Ткачук Леся Михайлівна - кухар 4 розряду.
Форми організації освітнього процесу будуються на основі Базової програми розвитку дитини "Я у Світі". ДНЗ має всі необхідні умови, які відповідають сучасним санітарно-гігієнічним, педагогічним та естетичним вимогам.
Будівля має газове опалення, в приміщенні кухні є холодне та гаряче водопостачання. У будівлі ДНЗ розміщуються ігрова, спальнакімнати, роздягальня, методичний кабінет та літня ігрова з організованим спортивним куточком.
На території ДНЗ знаходяться майданчики для організації прогулянок з дітьми,обладнаний спортивний майданчик. Розвивальний простір ігрових майданчиків – надзвичайно важливий етап для всебічного розвитку дошкільників. Тому педагогічний колектив та батьківська громадськість робить усе можливе аби малюки із задоволенням гралися, а в грі - гармонійно розвивалися фізично, розумово та духовно.
Педагогічний колектив впроваджує в практику роботи елементи інноваційної технології Л.Шульги «Розвиток творчих здібностей дітей на заняттях з малювання». Плануємо та проводимо підготовчу роботу до вивчення та впровадження інноваційної технології Н.Лисенка щодо екологічного виховання малят.
Функціонує у садочку гурток для дітей старшої вікової підгрупи «Лабораторія народної медицини».
Педагогічний колектив визначає такі пріоритетні завдання на 2011-2012 н.р.:
1. Зображувальна діяльність дітей в різновіковій групі.
2. Естетичне виховання дошкільнят.
3. Продовжуємо спрямовувати роботу на зміцнення фізичного та психічного здоров’я дітей через активізацію фізкультурно-оздоровчих видів діяльності.
Завдання на оздоровчий період:
1. Забезпечити здоровий спосіб життя всього дошкільного колективу, створення атмосфери, сприятливої для зміцнення та збереження духовного здоров’я.
2. Сприяти вихованню у дітей відповідальності за власне здоров’я, здоров’я суспільства в цілому.
3. Оздоровлення дітей засобами різних технологій у процесі організації виховання на засадах створення здоров’язбережувального середовища.
Пріоритетними напрямками у сфері матеріально-технічного і навчально-методичного забезпечення освітньої діяльності залишаються обладнання і оснащення:
- педагогічного процесу;
- усіх видів діяльності дітей, їхнього побуту;
- фізкультурно-оздоровчої бази;
- забезпечення технічними засобами навчання;
- умов праці робітників ДНЗ.
Творчий пошук, віра в дитину, тепла атмосфера добра і взаєморозуміння, психолого-педагогічне проектування розвитку кожного вихованця в ДНЗ – це практичне підтвердження крилатих слів С.Русової: «Дошкільна установа має бути «хатою радості», де діти могли б навчатись без примусу, гратися, перебувати в оточенні щирої приязні, задовольняючи свої дитячі, такі своєрідні інтереси і потреби».